Strategi og fokus på nye markeder

Det afgørende aspekt i Advantage Medias nye strategi, er den fokuserede geografiske kommercialisering af firmaets nuværende service portfolio. Efter en årrække med udvikling af de rigtige algoritmer og internationale partnerskaber, har ledelsen formet strategien for at øge omsætning og generere indkomst. Kapitalgrundlaget er sikret og firmaet er tilpasset det nye strategiske fokus. Strategien bliver implementeret for fuld kraft, med fokus på de følgende hovedpunkter:

  • Højere salg af hele serviceportfolien gennem de rigtige kanaler til nøje udvalgte kundesegmenter;
  • Brug af den konkurrenceprægede situation til at opnå partnerskaber på baggrund af den bedste ROI performance til alle involveredes interesse;
  • Fremme bevidstheden om vores produkter gennem launch af tests og bedre dialog med både etablerede og nye brugere.

Strategiens primære mål er at give Advantage Media et højt positivt cash flow og generere profit for at lægge grundstenene til et accelereret verdensdækkende penetrering af nye markeder.

Board of directors

Ozan Emre Bulut

Grundlægger af Advantage Media Group

Kandidatgrad i EMF “Economics & Marketing” fra Copenhagen Business School.

Bachelorgrad i Business Administration and Management fra Copenhagen Business School.

5 års erfaring med interaktiv medieplanlægning/indkøb/management med fokus på optimeret brug af medieplatforme i et globalt medieplanlægningsbureau (Havas Media).

Jonas Frederiksen

Grundlægger af Advantage Media Group

Copenhagen Business School
HHX, management, marketing

Multimediedesigner ved Copenhagen Technical College.

Multimediedesigner/3D grafik ved Ariocorp.

9 års ekspertise i digitalt mediesalg og grafisk designekspertise fra den største premium publisher i Skandinatien (Eniro AB) med fokus på de 100 topvirksomheder i Europa.